wat is het verschil tussen: gewone marlboro, marlboro gold, marlboro gold advanced, marlboro flavor mix?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
259.4K

Antwoorden (3)

De naam van het product
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me vrij logisch..goede antwoorden hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ka niet zeggen dat het fout is. Uiteindelijk is het weldegelijk een verschil :)
De gewone Marlboro is het zwaarst. De Marlboro gold is de light variant. De flavor mix is medium n zit tussen de gewone en light in. De gold advance is even zwaar als de light variant, alleen deze smaak is wat pittiger, meer gericht op de mannelijke rokers. De light voor mannen zeg maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de zwaarte wordt dan weer bepaald door et percentage nicotine wat er in de sigaret zit. Aan de zijkant van elk pakje kun e precies zien hoe zwaar de sigaretten zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup sluit maar hier staat het beste antwoord
Een bepaalde sigaret word gemaakt uit een mengsel van zo'n 40 verschillende tabakssoorten. De fabrikant kiest voor een breed assortiment van soorten, omdat het kan gebeuren dat één soort door bv. een slechte oogst niet verkrijgbaar is. Bij een mengsel van 40 verschillende soorten kan men makkelijker één soort vervangen door iets gelijkaardigs zonder dat de consument een verschil proeft. Het verschil tussen de verschillende types marlboro zit in het mengsel van de tabakssoorten. Het is echter niet zo dat een sigaret die minder sterk smaakt minder schadelijk is. Om deze reden werd de vermelding "light" in België zo'n 10 jaar geleden verboden.