wie heeft ervaring met afslankthee van kruidvat?

ik heb een behoorlijke verstopping van mijn darmen ook teveel gassen ,mijn buik is ook opgezwollen als 6mnd,ik heb een echo gehad maar konden ze verder niet veel op zien .er staan zoveel forums vol met afslank thee dat dat goed helpen heeft iemand hier ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

je moet niet zelf gaan dokteren, ga naar je huisarts, die thee zal je alleen maar krampen opleveren.

Groene thee is goed Toegevoegd na 1 uur: Groene thee werkt goed hoor, als je er regelmatig van drinkt dan helpt dit zeker. 3 á 4 kopjes per dag. Ik heb ergens gelezen dat je ook van groene thee af kan vallen. Zie bron.

Afslankthee is geen wondermiddel en er zijn veel soorten van. Sommige kruiden werken namelijk laxerend en weer andere kruiden drijven alleen vocht af. Je zou dus de precieze werking van de kruiden moeten kennen die in de soort thee zitten die je drinken wilt. Als je zo'n forum doorgelezen hebt, dan heb je dus gemerkt dat iedereen anders reageert en er geen standaard thee kan worden aangegeven die echt goed helpt. Jij moet voor je ontlasting problemen dus geen afslankthee nemen, maar je voedingspatroon aanpassen en je leefstijl misschien. Van belang zijn ; vezels, water drinken en bewegen! Zeker niet al te veel vet eten, maar wel wat natuurlijk, voor de smering. De voedingvezels zuigen zich in de darmen vol met water. Dit voorkomt verstoppingen, omdat de ontlasting door de vezels soepel en zacht blijft. daarom is het dan ook belangrijk dat je er veel water bij drinkt. Van nature zitten de vezels in plantaardige producten zoals; aardappels, bruine broodsoorten, volkoren graanproducten, groente, peulvruchten, fruit en noten. Iets laxerends werkt wel natuurlijk, maar werkt ook in de hand dat straks je darmen lui kunnen worden en dat je straks niet meer zonder laxeermiddel kunt. Het is dus beter om alleen bij een probleem bij verstopping een laxeermiddel te gebruiken dat de verstopping sneller oplost maar daarna je darmen aan het werk te houden door meer vezels te eten enz.

Bij mij hielp de thee heel goed, Ik heb hem zelf ook gebruikt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100