Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik slaap met ohropax wasbolletjes in mijn oren, maar die bolletjes worden warm en dan worden ze zo zacht dat ze geen geluid meer buiten houden

iemand een tip of een aanrader voor andere gehoor beschermers? ( voor geluiden van buiten af; muziek, auto's, schreeuwende mensen )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze warm zijn kun je ze nog wel beter op maat kneden zodat ze beter afsluiten (bij mij werkt dat wl goed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, maar dan krijg ik niet die druk op m'n oren en na een paar min ploppen ze er weer uit ;p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

kijk eens op www.beterhoren.nl/Oordopjes+Slapen
deze schijnen goed te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gele schuimrubber oordopjes van Ear-Ex vind ik heel prettig om te gebruiken.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks ! +
Laperre oordopjes
Het Belgische bedrijf Laperre werkt samen met Alpine. Ze maken oordoppen op maat, met verschillende Alpine filters die je zelf gemakkelijk kan vervangen. Mits voorzichtig gebruik gaan ze lang mee. Een op maat gemaakt paar oordopjes kost om en bij de 100 euro, maar is zijn geld zeker waard. Omdat je de filters kan vervangen, kan je ze voor verschillende aangelegenheden gebruiken. Een sterkere filter tijdens het slapen en een zachtere filter als je naar een fuif of concert gaat. Dit zijn harde oordopjes en voelen in het begin wat vreemd aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een audicien, b.v. Beter Horen en die hebben twee soorten oordopjes.
1. standaard dopjes. Deze hebben filtertjes, met als nadeel dat als je op je zij ligt, dit dopje irriterend kan zijn.
2. Ze meten je een aan. Dit laatste heeft mijn vrouw laten doen. Ze kosten € 25 en werken goed. Levertijd een of twee dagen.

Welterusten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding