vraag over hiv

ik heb sex gehad met een onbekende man. 10 min na de sex heb ik zijn condoom uitgelikt. Is dit gevaarlijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen als je een wondje in je mond hebt,zou het kunnen zijn dat je iets hebt opgelopen. En dan nog is de kans klein om hiv op te lopen via de mond. Komt omdat in je speeksel virus en bacterie kan doden. Wel kun je andere geslachtsziektes oplopen. Zou toch naar de ggd gaan. Kost niets. Ze gaan wat vocht uit je mond halen en bekijken of je iets hebt opgelopen. Na een week kun je of op internet of telefonisch de uitslag te weten komen. Dus niemand hoeft het te weten. Zelf je zorgverzekeraar hoeft het niet te weten Hier staan de tips. Ook kun je op deze site zien. Welke soakliniek/ggd het dichts bij je zit. http://www.soaaids.nl/veiligvrijen_vervolg/wat_is_veilig_vrijen_veilig_of_niet Toegevoegd na 1 minuut: moet zijn in je speeksel zitten enzymen die virussen - bacterieën kunnen doden.

Ja dat is gevaarlijk... Net zo gevaarlijk als je zonder te kijken oversteekt, dat kan namelijk een aantal keren goed gaan, maar het gaat geheid een keer fout... Dan heb ik het in feite niet over de zaken die je in je vraag vermeldt, maar over het feit dat je zaken doet die onveilig zijn in het specifieke... Want deze vraag gaat helemaal niet over hiv... Als je mijn dochter was, dan kreeg je van mij stevig op de kop... (Ik neem zo maar aan dat je jong bent en van het vrouwelijke geslacht, als dat niet zo is, dan was het wellicht anders) Zo naïef als je hier doet laten lijken, dat zou ik van mijn dochter niet accepteren...

gedverdemme

dat kun je niet menen! ik zou nog liever mijn eigen sokken opeten dan een condoom uitlikken, en nou had je nog moeten beweren dat je het lekker vond. ieehh. maar in ieder geval: door sperma door te slikken kun je wel allelei (geslachts)ziektes oplopen ja! dus zonde van het condoom.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100