Wanneer mn vriend na het plassen zn broek weer aan doet en gaat staan, druppelt het soms nog na moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Zorgen moet je je niet maken. Het zogenaamde nadruppelen komt heel veel voor bij mannen en op alle leeftijden. Nadruppelen wordt veroorzaakt doordat je vriend niet goed uit plast of uit kan plassen.

Soms komt het ook doordat het ondergoed niet goed genoeg naar beneden gedaan wordt en als het ware onder het scrotum knelt.
Druppeltjes opvangen met een toiletpapiertje en alles ok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jij hoeft je geen zorgen te maken en je vriend ook niet.Hij moet zijn geweer{tje} gewoon even goed afschudden of afdrogen na het plassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amem to that! Gewoon niet al plassend um al in je broek hijsen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHA!! geweldig!! die kleine man van wist dat al zodra ie op de wc kon plassen.
er blijft gewoon wat in de leiding hangen, dus een slingertje eraan geven een een wc papiertje erover en de boks kan an.
ik begreep gewoon dat hij hem wat beter moet uitschudden ;)) of dat er door strak ondergoed niet goed kan worden uit geplast........
maar ik ben geen man natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit vermijden door als je bijna uitgeplast bent, even met je vinger achter de balzak, tussen je benen, even te drukken. Hier loopt n.l. je plas UIA en daar kan wat in blijven staan. Dus als je het laatste er uit "perst", even ritmisch zachtjes drukken, en je zal zien dat er nog een vingerhoed aan plas meekomt. Succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
UIA moet zijn plasbuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal best kloppen, blij dat ik nergens last van heb :)
als je zijn was moet doen... ja ik zou me wel zorgen maken. draagt ie lichte broeken zou hij zich zorgen moeten maken.

mijn kleine kereltje wist vanaf het moment dat ie op de wc kon plassen dat ie ff moest schudden met zijn piemie en het af moet deppen met een papiertje.

is er dan nog lekkage dan is een bezoekje naar de huisarts verstandig.

een plasbuis is dus .......jaja; een buisje, waar urine in kan blijven staan als je na het plassen meteen je broek op hijst. door druk of een andere houding druppelt dit eruit.

hygiënisch is het natuurlijk niet op die manier dus hier zou je je eventueel zorgen over kunnen maken ja.