Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb zo nu en dan totaal geen energie om dingen te doen. wat is een goede oplossing daarvoor of een goed hulpmiddel?

Het gebrek aan energie komt mede voort uit mijn medicijn gebruik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
887

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als dit wordt veroorzaakt door medicijngebruik of ziekte(want je slikt t middel niet voor niets) zou ik rekening houden met mezelf en de eisen wat bijstellen. Als je dat een tijdje volhoud kom je vanzelf beter in je vel te zitten en krijg je meer energie, ook geestelijk zodat je creatiever met je tijd kan omgaan. Uiteindelijk is t toch het gevoel dat telt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

overleg eens met een arts en apotheker. wellicht is er een alternatief medicijn, dat minder bijwerkingen heeft, waardoor u niet zo veel last heeft van een energiedip.

Verder is het vaak zo dat gewoon bezig gaan, vaak juist energie oplevert, ook al moet je van tevoren soms even over een drempel heen, om te starten met de activiteiten.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
meestal als ik zoiets heb dan moet ik gewoon even doorzetten en iets gaan doen, dan ga ik me vanzelf beter voelen.
en als je dan weer een beetje moe bent ga je toch gewoon even zitten en wat drinken bijvoorbeeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik multi energie boost van het kruidvat eigen merk.
heb er goede ervaringen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Supradyn extra forte is heel goed, bij medicijn gebruik altijd , wat je er ook bij wil slikken, even overleggen met de arts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding