Hoe hou je muggen buiten in zuiderse landen?

Binnen enkele weken zit ik anderhalve maand in het zuiden. Rond die tijd krioelt het daar van de muggen. Nu vraag ik me af hoe je ze buiten kan houden? Gebruik zelf ook Deet om de beten te verminderen, maar toch sta ik er na een paar dagen vol van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je kan horgaas met klittenband kopen bij bvb Praxis of Xenos. Dat kan je aanpassen aan elk raam en daarna probleemloos terug weghalen. Weg muggen, hallo frisse lucht : )

Voor op je terras kan je muggengeurspiralen gebruiken. Ze zijn ontwikkeld om buitenshuis te gebruiken, om ’s avonds een muggenvrij terras te hebben.
Deze aangenaam ruikende citronella geurspiralen worden enkele seconden gebrand waarna ze uitgeblazen worden. Daarna smeult de spiraal verder en verspreid deze een continue stroom van insectverdrijvende onopvallende rook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo veel mogelijk alles dicht houden. Je kan een klamboe meenemen. Dan heb je er s nachts minder last van. Verder zou je eens kunnen vragen aan mensen in de omgeving, daar wat zij doen daartegen.
Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles dicht houden is moeilijk. Wij hebben een terras buiten waar we eten.
zondag
12 jaar geleden
Ja maar je vraag is hoe je de muggen BUITEN houdt en een terras is op zich al niet binnen en telt dus niet mee. + voor Platje's antwoord.