ik ben hopeloos verliefd op iemand,maar ik weet zeker dat we waarschijnlijk geen relatie krijgen, hoe los ik dit op?

het zit zo, ik ben hopeloos verliefd op een vriendin van mij die ik al een paar jaar ken. nu is het zo, dat ik dat natuurlijk ook verteld heb. het lulligste is dat zij dus ook wel een crush op mij had, maar nu een vriendje heeft( al zon 7 maand lang) ze houd nog wel van mij enzo,maar ze is zoals het nu gaat wel gelukkig. conclusie: ik zit dus al 7 maanden met vlinders in mijn buik die nergens heen kunnen,tot slapeloosheid aan toe. hoe los ik dit op?. andere meisjes zijn wel leuk enzo, maar komen niet eens in de buurt van het gevoel wat ik bij haar heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Als ik je goed begrijp heb je die vlinders dus vanaf het moment dat zij een ander vriendje heeft? Hoe zat het dan met je gevoelens t.o.v. haar toen dat vriendje nog niet in beeld was, en waarom heb je er toen niets mee gedaan? Weet je,vaak is het zo dat je je niet bewust bent van je gevoelens tot er een andere kaper op de kust komt, en dan is het vaak te laat. Zij heeft nu duidelijk aangegeven dat ze tevreden is met haar leven zoals het nu gaat . Je gevoelens voor haar opzij zetten lukt niet, je hebt geen knopje in je hoofd die je zomaar kunt omdraaien. Het enige wat ik je kan aanraden is om deze gevoelens een plekje te geven, er proberen mee om te gaan. En zorg dat je vriendschap met haar intact blijft, hoe moeilijk dat soms zal zijn.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd zijn en met dat gevoel verder niets mogen is erg moeilijk.
Als zij tevreden is met de ander die ze heeft, dan zul je je er toch bij neer moeten leggen.
Dan is het misschien ook verstandiger om haar niet te veel te zien de komende tijd zodat niet iedere keer als je haar ontmoet die gevoelens weer heftiger worden.

En ik geloof er zelf heilig in dat als het op je weg ligt om met haar een relatie te krijgen dat dan ook werkelijk ooit zal gebeuren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga 6 maanden op vakantie.

Toegevoegd na 3 uur:
ok, 12 maanden mag ook.

Jullie vinden dat deze hopeloos verliefde maar moet blijven rondhangen bij zijn vlam en haar nieuwe vriendje? Lijkt mij de meest idiote manier om er mee om te gaan.

Mijn advies, blijf uit de buurt, zoek ze niet op en doe wat anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
betaal jij? ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook op een werkvakantie gaan. Creatief moet je zijn, niet afwachtend.
Ik zie een paar mogelijkheden;
1. slaappillen
2. in de aanval
3. terugtrekken

Ze weet ervan en hapt niet, dus 2 lijkt zinloos.
Optie 1 lost nix op.
Dus er blijft over.... optie3.

Bijkomend voordeel is de kans dat ze je gaat missen en tot de conclusie komt dat die ander toch niet is wat ze wil (7 maanden is nog maar pril, dus...).

Conclusie: neem afscheid van haar en vertel haar dat je het niet aankan en dat het voor julie beide beter is om elkaar niet meer te zien. Jammer, maar zo gaat dat nu eenmaal. En er zijn nog zoveel leuke anderen die je nog niet bent tegengekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spreek het uit naar je geliefde... Dan komt er duidelijkheid... Maar omdat je al zo lang gewacht hebt ermee, kan is het niet makkelijk... Maar dit is het enige dat je moet doen, uitspreken naar haar... Nadat je dat gedaan hebt is die hopeloze onbeantwoorde liefde snel genoeg over, dat voorspel ik je...