En daar heb je nu een bijsluiter voor ;)

Daarin staat geen waarschuwing voor gebruik met alcohol.

Oftewel: je mag gewoon drinken (maar wel met mate natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Matig alcohol kan geen kwaad, maar het kan de maag wel irriteren. Als je een behoorlijke drinker bent, heb je verhoogd risico op maagbloedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan de bijsluiter nergens vinden.. Op internet lees ik overal dat je echt geen alcohol mag drinken als je ibuprofen hebt ingenomen?
Matig alcohol kan geen kwaad. Maar het kan zijn dat je wat meer last krijgtvan je maag, omdat beide de maagwand irriteren.