Hoe komt het dat veel homo's een andere motoriek hebben?

Sommige mannen hebben een homo-aandoende motoriek. Of ze daadwerkelijk homo zijn heb ik nooit gevraagd; maar hoe zit dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daar gaat ie dan: Ik ken homo's en hetero's met een gojang-gojang loopje(=wiebelkont). Houding en gedrag is niet typisch hetero of typisch homo achtig. Dat mannen en vrouwen verschillend lopen is logisch en uit de bouw verklaarbaar, maar binnen die twee groepen is lopen aangeleerd en zeker niet bepaald door secuele voorkeur. Ik loop wat onzeker, omdat ik altijd slechtziend ben geweest. Ik, en ik ben een echte homo, kan op geen enkele wijze zien aan een man of hij een homo is. Zelfs tuttengedrag biedt geen garantie. Was het maar waar. Alleen geven sommige homo's zich de ruimte om een bepaalde creatieve ontwikkeling toe te staan, ze komen dan in een bepaald kringetje, en nemen elkaars gedrag over. Noem het Albert Verlingen gedrag of Rolff+Rolff gedrag. Maar je mag het niet omdraaien, want ook de hetero's in dat kringetje nemen dat gedrag over. Het overgrote deel van de homo's mannen gedragen zich als hetero mannen en zijn daandoor stront saai. Myth busted.

Je bedoelt dat ze zich " vrouwelijker" bewegen. Hoe dat komt heeft te maken met de ontwikkeling van het lichaam.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualit...

Ieder mens heeft zijn eigen houding en manier van doen. Dat is mooi en dat maakt jou jou. Je hebt het over een 'homo-aandoende motoriek'. Je zal nog bedrogen uitkomen! (Dat geef je zelf al aan door op te merken dat je 'het ze nooit gevraagd hebt'. Ik zou zeggen: Vraag het eens! Ieder mens is uniek, geniet daarvan. De ene man is in zijn motoriek wat vrouwelijker dan de andere. De ene vrouw is in haar motoriek wat mannelijker dan de andere. Soms zit een vrouw in een mannenlichaam, logisch dat zij vrouwelijk overkomt, want zij is een vrouw. Maar er zijn ook homo's die juist kicken op hun macho uiterlijk. De meeste homo's zijn gewoon zichzelf. En het zal je nog verbazen hoeveel homo's er zijn waar je echt 'niets' aan kunt zien!

Lang niet alle homofiele mannen hebben dat typische loopje. Ik denk dat het aangeleerd is,laten merken dat je in bent voor andere mannen,nichterigheid dus.Misschien zitten er onder de GVers wel homosexuele mannen.zij kunnen die vraag beter beantwoorden.

Volgens mij heeft het te maken met hormonen, meer of minder oestogenen, progesteron enzo. Sommige vrouwen zijn hierdoor mannelijk en sommige mannen zijn hierdoor vrouwelijk (of misschien ben ik kort door de bocht)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100