Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik op msn zit wil ik met iedereen praten maar merk dat mensen het irritant gaan vinden. hoe kan ik vorkomen dat ik met iedereen ga praten?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoel: ik wil wel met mensen praten,maar ik zou graag willen weten hoe ik het minder kan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
798
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit wil ik ook graag weten!
Kimath
12 jaar geleden
Heb je dan ook wat te vertellen? Of blijft het bij hoi hoe is het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wtf... "Ik ga altijd met iedereen praten, maar ik wil dit niet, hoe kan ik dit voorkomen"... Wat denk je zelf? Gewoon niet gaan praten...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

tsja, klinkt kort door de bocht, maar gewoon je msn niet opstarten, dan zie je ook niet wie online is en is er geen verleiding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat alleen met de mensen waarvan je weet dat die ook graag met jou een gesprek willen voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als mensen echt met jou willen praten dan beginnen zij wel.

Wacht gewoon af en als niemand begint met praten dan heb je pech.

Alleen dat iemand op msn zit betekent niet dat ze ook alleen op de computer zitten om te msnen. Sommige mensen hebben ook andere dingen te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat alleen als je de persoon nodig hebt of écht iets wilt vertellen, de meeste mensen vinden het irritant als iemand tegen ze praat terwijl ze het toch niet interesseert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door gewoon bij het groeten even vragen of de ander zin /tijd heeft om een gesprekje te voeren.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Praat aleen als je een leuk gesprek kan voorzetten met inhoud, Dan vinden mensen je ook niet zo snel vervelend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Kijk sowieso even welke status iemand heeft. Als diegene op lunchpauze, afwezig of bezet staat, spreek je diegene niet aan.
- Vraag van te voren even of diegene met wie je een gesprek wilt tijd/zin heeft.
- Wacht ook eens tot iemand jou aanspreekt.
- Als je bang bent dat je de verleiding niet kan weerstaan even msn afsluiten.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding