hoe zeg je tegen je moeder dat je een bh wilt dragen?

Toegevoegd na 57 seconden:
ik durf dat niet en ik ga dus namelijk niet zeggen van he mam ik ga een bh dragen );

Toegevoegd na 3 minuten:
en hoe hebben jullie dat gedaan dan?

Toegevoegd na 12 minuten:
ik zeg nooit eigenlijk dingen dus ik vind dit erg moeilijk mijn moeder zei ook nooit wat tegen der moeder! en mijn moeder heeft wel eeen x een bh gekocht die doe ik stiekem aan. maar mijn vriendinnen hebben er ook al een aan ik weet echt niet wat ik moet doen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Mam, ik wil beginnen met het dragen van een BH, gaan we een keer een leuke shoppen? Toegevoegd na 1 minuut: Gewoon doen, zal ze heel leuk vinden, je zal dan namelijk laten zien dat je haar vertrouwd in je priveleven. Toegevoegd na 2 minuten: Je kan ook vragen wanneer zij begonnen is met het dragen van een BH, misschien kan je zo het gesprek sturen, of snapt ze zelf snel de hint.

Mam, ik voel me niet zo fijn meer zonder bh. Ik zou er graag een willen dragen.

kijk is in een boekje en laat dan vallen : o das een leuke bh Zouden we is kunnen gaan kijken gezellig samen succes en je hoeft je nergens voor te schamen hoor , je moeder is ook jong geweest en heeft dit ook bij haar moeder gedaan denk ik

Ben je verlegen of ben je bang voor haar reactie? Hier is niks mis mee hoor. Gewoon ' ma ik wil bh's' :) ze zal vast gaan huilen omdat haar baby zo snel groot is geworden :))

Hey, Toen mijn moeder zag dat ik borsten begon te krijgen, kocht zij meteen een bh voor me. Dus heb ik het geluk gehad, dat ik niet de eerste stap heb moeten zetten. Als jij borsten hebt of begint te krijgen, dan is het zeker aan te raden om een bh te dragen. Vooral met gym is het handig om je borsten wat extra versteviging te geven. Daarom zou ik er niet te lang mee wachten. Ik lees in je toevoeging dat je het niet durft te zeggen. Wat ik vroeger altijd met mijn moeder deed als ik iets niet durfde te zeggen of te vragen, was haar een briefje schrijven. Misschien kun jij dit ook doen (of een e-mail natuurlijk!). Vertel haar eerlijk dat je het moeilijk vindt om over te praten en vertel haar dat je graag een bh wilt (en misschien ook waarom). Je moeder zal alleen maar blij zijn dat je het aangeeft en waarschijnlijk ook trots omdat haar dochter nu echt volwassen begint te worden. Waarschijnlijk snapt jouw moeder je, want zij is natuurlijk zelf ook jong geweest. Veel succes!

Dat kan wel eens n probleem worden dan. Misschien is jouw moeder net zoals jij, durft ze er ook niet over te beginnen.(Of ze denkt dat jij er nog geen nodig hebt. En als je geen oudere zus hebt om je te helpen zul je het toch zelf moeten doen. Durf je andere dingen wel tegen je moeder te zeggen? Je zou kunnen vragen of dat shirt niet mooier zou staan met een bh eronder. Of dat n vriendin er ook al een heeft

Zeg dat je pijn hebt bij het rennen. En vraag dan of een BH daar niet zou bij kunnen helpen. Om op je bijgevoegde vraag te antwoorden: ik heb het niet moeten vragen, ik moest al heel vlug van mijn moeder een BH dragen. Dat was ook niet zo leuk, maar vroeger was dat zo.

Je kunt het als een vraag neerzetten: mam, wanneer beginnen meisjes eigenlijk een bh te dragen? ten: mam, wanneer beginnen meisjes eigenlijk een bh te dragen?

Als jij een goede reden hebt waarom je een bh zou moeten dragen dan kan je dit gewoon tegen je moeder vertellen en zal ze dit vast wel begrijpen. het is namelijk een vrouwen ding vroeg of laat komt er een tijd dat je hier niet aan ontkomt. als jij denkt dat het nu jou tijd is ga het er gewoon met je moeder over hebben dan komen jullie er vast wel uit!! Succes.

Over mezelf kan ik het me echt niet meer herinneren.? Mijn dochter vroeg gewoon (iets te vroeg)"mam, wanneer mag ik nou eens een bh?" En toen hebben we maar een kleine A-cup gekocht. :) Het zal best heel moeilijk zijn zoals ik al lees maar alsjeblieft probeer het gewoon te bespreken. Het is de normaalste zaak van de wereld. Misschien is ze wel erg opgelucht dat je er zelf over begint? Zo te lezen lijken jullie namelijk erg op elkaar? En wie weet krijg je zelf ooit een dochter en dan krijg je dit probleem weer. Gewoon doen meid, kom op! :)

samen gaan shoppen, en dan als je bijv. bij de h&m staat.. zggn ; hé, mam.. ik heb nu eigenlijk best wel een bh nodig, en ik vind die wel leuk, mag ik hem hebben?' ofzoiets.. ;$

Hey ik weet nog dat ik het ook ontstend eng vond dus ik had maar 2 topjes in mijn kast liggen en die ging ik de helen tijd dragen en daarna zij mijn moeder zelf of ik miss een bh wou

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100