ik denk dat ik maagkramp heb want mn bui doet heel erg zeer als ik bijvoorbeeld sta. wat kan ik doen om de pijn minder te voelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang heb je die pijn al? Je moet met zoiets nooit lang blijven rond lopen. Als het over een aantal uren nog niet over is zou ik even langs de dienstdoende huisarts gaan of tenminste even opbellen om te vragen wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zoekknop gebruiken en zoeken op maagpijn.

Antwoorden (5)

Een kruik met warm water uit de kraan. Dan liggen op de bank en leg hem op je buik. Daar wordt je buik losser van en dan gaat het een grappig bromgeluidje maken. Lekker zo blijven liggen een uurtje ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cola drinken werkt heel goed cola werd ook uitgevonden als medicijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de oorzaak van de pijn, maar het is dus rond de maagstreek? Heb je vandaag iets bepaalds gegeten of gedronken? Wellicht is je maag wat van streek. Veel stress of zorgen de laatste tijd? Dat kan ook maagklachten veroorzaken (soms zelfs maagzweren). Maar op dit moment hebben best veel mensen last van een licht griepje door het wisselvallige weer. Dan dus gewoon even uitzieken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan muntthee drinken, dit verzacht te pijn in de maag en darmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf een soortgelijk pijn gehad bleek achteraf blindedarm ontsteking ,oppassen dus