kapper knipt mn haar altijd te kort! ik vind dit niet mooi, maar als ik het langer laat bij de kapper, kan ik een week later weer. wat te doen?

als het zo kort is, is het echt lelijk!
ik kan het ook niet door laten groeien, want dan wil mn haar op het laatst niet meer in model.

wat kan ik het beste doen?
gewoon wachten tot het op normale lengte is ?(het groeit toch wel)
of zijn er misschien andere ideeen?

bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Kimath
12 jaar geleden
ik ken het, zei ik bij de kapper: alleen de puntjes, werd er ineens 2-3 cm afgehakt!
Andere kapper gezocht, en die deed wel netjes alleen de puntjes.
Ik zou dus even zoeken.

Antwoorden (8)

Een goedkope kapper vinden zodat je vaker kunt gaan zonder dat het veel te duur wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon kaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet een vaste kapper krijgen die thuis bij je langs komt. had ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zegt helemaal niets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent slim zeg!
Kimath
12 jaar geleden
Wie zegt dat dit beter is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook die kappers kunnen te kort knippen of het langer laten dan je uiteindelijk te wensen hebt gegeven
Het beste kan je het nu gewoon even laten groeien en de volgende keer zeggen dat je het niet zo kort afgeknipt wilt hebben. Ook kan je een foto meenemen om te laten zien hoe je het wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kapper vinden die het precies goed doet. Het zoeken daarna kan wel jaren duren met veel missers naar uiteindelijk is het het waard. Ik spreek uit ervaring en deel jouw ervaringen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het simpelste antwoord, andere kapper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere kapper of het gewoon eerlijk zeggen/vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef aan hoe kort je het graag wil hebben. laat je kapster het ong. een halve cm korter knippen. dit valt niet heel erg op. na 2 weken zit het precies op de goede lengte, en na 4 weken is er ong nog een cm bij. kun je na 6 weken weer ong. 1,5 cm eraf halen. wees ook gewoon heel duidelijk wat er moet gebeuren. en zeg niet: gewoon de punten eraf. hoe duidelijker jij bent, hoe beter het eindresultaat wordt!
suc6!