ik heb de laatste tijd pijn onder mijn linker tepel waar komt die pijn vandaan ik ben in de groei dus mischien komt het daardoor mischien?

Toegevoegd na 15 minuten:
oja ben een jongen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar de pijn vandaan komt... nou van onder je linker tepel dus waarschijnlijk he? maar we zijn hier geen huisarts dus als je zekerheid wil hebben zo ik toch even je huisarts bellen om er naar te laten kijken. dan hoeven we hier niet te gokken of van alles en nog wat te opperen zodat je je misschien zorgen gaat maken om iets wat niet nodig is.
je zegt dat je er al langer last van hebt dus waarom ben je eigenlijk nog niet bij de huisarts geweest? zoals je kan en zal gaan lezen hier...alles is mogelijk, maar of het in jou geval ook waar is.... t
ja sorry maar de glazen bollen zijn afwezig hier op GV Dony. echt gewoon ff je huisarts benaderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben je een jongen of meisje?

Antwoorden (4)

Ik zag in je profiel dat je een man bent, dus je krijgt geen borstontwikkeling. Als deze pijn blijft aanhouden zou je ook langs de huisarts kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook jongens in de puberteit kunnen even 'last' hebben van borstontwikkeling. Google er maar eens op. Het is te veel om te kopiëren en te plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de zekerheid kan hij beter langs een huisarts gaan dan hier te gissen of het daar vandaan komt.
Het lichaam ontwikkeld zich het leven lang. Het kan zijn dat je hier zonder wat aan te doen in een paar maanden van af bent.

Heb je niet eens een klap gekregen op die plek, of in de slaap zo gedraaid dat er iets 'klem' of 'gekneusd' is?

Als de pijn langer aanhoudt of de pijn wordt erger zou je het beste langs een huisarts kunnen gaan en foto's kunnen laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op borstontwikkeling bij jongens (in de puberteit). Dat komt veel voor en misschien heb jij ook zoiets. Je kunt dat het beste zelf beoordelen, of het er op lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, het kan wel degelijk dat een jongen in de groei ook pijn in zijn "borsten" rond/in de pubertijd. Hormonen zijn wonderlijke dingen! Voel je een soort van schijfjes onder je tepels ? Als je twijfelt moet je wel naar de huisarts gaan. Ander blijf je twijfelen en dat is niet goed.