Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor invloed heeft narcose op je ongesteldheid?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik heb namelijk gehoord dat je dan eerder word en soms ook erger

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het heeft zeker wel invloed. Ik ben laatst geopereerd en ik zou pas een week later worden, en ik was ook erger, dus wat je gehoord hebt, klopt helemaal. En nee, het was geen toeval dat ik eerder was ofzo, want ze hebben het me ook nog uitgelegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een narcose heeft geen invloed op je menstruatie, vaak is het wel zo dat je na een operatie moet rusten. Doordat je weinig beweegt is je menstruatie vaak een stuk minder heftig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me af waar jij dit vandaan haalt dat mensen die minder bewegen een minder hevige menstruatie hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook... Ik ken iemand met een Spierziekte en die kan dus niet zoveel bewegen maar die is toch meestal best erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan iemand die weinig beweegt ook hevig menstrueren. Dat ligt aan je gestel, maar iemand die normaal beweegt en ineens fors minder gaat bewegen menstrueert echt minder

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding