Wat kan een mens in het algemeen langer volhouden; Lichamelijke of Geestelijke pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt erg aan de vorm van lichamelijke pijn en de vorm van geestelijke pijn. Maar lichamelijke pijn in de hoogste categorie is eigenlijk direct fataal, terwijl geestelijke pijn de hoogste categorie ook fataal kan zijn, maar niet direct

Het beste antwoord

Is allebei vreselijk, maar geestelijke pijn ken je jaren volhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

lichamelijk kan een mens langer volhouden. kijk bij Chinese marteltechnieken en waterboarding

Toegevoegd na 1 minuut:
nog een feitje:
ze hebben eens onderzocht bij mensen elektrocuteren, dat mensen met een geloof langer volhouden dan mensen zonder geloof.