Is de hamam ingesteld op een orgasme?

Vrouwen krijgen in de hamam een heerlijke massage. Eerst door een vrouw, en even later door een (knappe jonge) man, die haar van top tot teen en van voor tot achter masseert. Ik hoorde een verhaal dat een Nederlandse vrouw daar een orgasme van kreeg.
De vraag rijst nu, of dit eigenlijk de bedoeling is?

(Vergelijk dit met de behandeling van westerse doktoren tegen hysterie in de 19e eeuw: de dames kwamen toen geregeld langs voor een paroxysme, wat dus in feite een orgasme blijkt te zijn, een zeer effectieve behandeling in die Victoriaanse tijd.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
N massage met happy end ;)
Kimath
12 jaar geleden
Voor dergelijke massages zijn andere soort praktijken :P
Kimath
12 jaar geleden
Trouwens nog nooit gehoord dat zo'n haman door een man gedaan word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een (knappe jonge) man in de hamam tussen de vrouwen? Dat is überhaupt al niet de bedoeling. Ik denk dat dit de fantasie is van degene die je dit verhaal heeft verteld, of dat diegene een erotisch verhaal heeft gelezen en stom genoeg voor waar heeft aangenomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg klaas, heb je het adres van die hamam? ;-)

Het beste antwoord

Het lijkt me dat dat in eerste instantie niet de bedoeling is maar het kan gebeuren natuurlijk. Ik ben in Marmaris (Turkije) met mensen die zich hadden opgegeven(toeristen van allerlei nationaliteiten) naar de hamam geweest en degenen die ons wasten en moesten masseren waren allemaal jonge jongens. Zij gooien er echter maar met de pet naar en deden alles heel vluchtig. Het was totaal niet zo dat je goed gescrubt werd. Desondanks vond ik het wel heel erg lekker in die zaal waar je op de warme tegels moet liggen. Maar poepieduur voor zo'n korte tijd; 14 euro, met dank aan Corendon. Weet niet of het waar is maar heb gehoord dat het 7 euro kost als je zelf naar de hamam gaat en misschien doen ze hun werk dan ook beter. Zo'n groep toeristen komt er niet opaan :-( .
Ik heb ook eens ergens in Turkije mijn spieren laten masseren want ik was doodmoe en die masseur vroeg op een discrete manier of ik er tegen betaling van nog eens 10 Duitse mark een orgasme bij wilde. Ik heb geantwoord dat mijn man het gratis en voor niks voor me regelt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord!

Andere antwoorden (3)

Weet niet wat voor hamam dat is, maar ik ben diverse keren in een traditionele hamam geweest in NL en marokko. Daar komen helemaal geen mannen naar binnen, dat is juist uit den boze de mannen gaan naar de hamam voor mannen en de vrouwen voor vrouwen. De vrouwen wassen elkaar met een soort scrubzeep en halen met een stevige handschoen de dode huidcellen weg. Daar komt helemaal geen massage van pas. Ook worden de haren gewassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Bij deze bieden ze een korte zeepmassage aan, maar absoluut niet zoals de vraagsteller zegt :P
http://www.sare.nl/hamam.html
Dat is geen gewone hamam geweest dan, daar zie je alleen vrouwen.
Het klinkt meer als een andersoortige massagesalon, en sommige daarvan zijn wel degelijk ingesteld op seksueel genot, maar zeker ook niet alle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het verhaal uit betrouwbare bron. Het is beslist zo gebeurd. Maar omdat die ervaring eenmalig was, weet je niet of het een uitzondering is, of een algemeenheid.
Ik vermoed dat Hippo gelijk heeft. Er is dan sprake van een niche. Ook in Nederland zijn er massagesalons waar 'meer' wordt geboden.
Ja, geen gewone hamam want bijv: een man word ook vaak door een man gewassen.