Ik word misselijk als ik in mijn hangmat lig.

Ik heb vandaag mijn nieuwe hangmat opgehangen, maar ik word misselijk als ik erin lig. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip om van de misselijkheid af te komen: er niet meer in gaan liggen! haha sorry, ik heb zelf ook een fatboy hangmat echt heerlijk maar laatst had ik chips en drinken op en ging er toen in liggen schommel..ja ik werd ook misselijk! en ik ken ook iemand die misselijk wordt van schommelen op een..schommel dus opzich is het niet heel raar! Wel vervelend...

Antwoorden (4)

Het is mogelijk dat je misselijk word als je in een hangmat gaat liggen. Dat komt door de heen-en-weer bewegingen die je draaierig kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je continue hard heen en weer schommelt zou je een beetje misselijk kunnen worden, maar normaal gesproken eigenlijk niet. Als ik in mijn hangmat lig laat ik hem soms expres even schommelen, maar dat duurt nooit lang en gaat ook niet wild. Als de mat stil hangt zou je niet misselijk moeten worden. Wel moet je denk ik niet met open ogen naar de voorbijtrekkende wolken blijven kijken, daar zou je ook nog wel eens wat draaierig van kunnen worden. Ik probeer altijd even te slapen in mijn hangmat (met mijn ogen dicht dus) en ben nooit misselijk. Probeer eens wat hoger of lager in je mat te gaan liggen en te ontspannen ( je schouders en je nek). Ik leg altijd mijn hoofdkussen in de mat, ligt heerlijk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb mijn hangmat in mijn kamer hanger (klinkt heel raar) heel erg bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mijne hang ik op tussen twee bomen in mijn tuin, dus heb zicht op de wolken, vandaar mijn antwoord. :) Lekker he, een hangmat !
Helemaal normaal is dat niet al zal je beslist niet de enige zijn.
Er kan iets mis zijn met je evenwichtsorgaan; dit kun je testen door met je ogen dicht op een been te gaan staan.
Het kan ook zijn dat je de constructie niet helemaal vertrouwt en bang bent te vallen en dan lijkt het meer op wagenziekte (het beweegt maar je kan die beweging niet goed controleren).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan idd Normaal zijn