Hoe kan ik aan m'n conditie werken, zonder af te vallen?

Ik leid aan ondergewicht, maar ik wil wel m'n conditie goed houden. hoe kan ik hier aan werken zonder af te vallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door net als topsporters een dieet te volgen die zorgt voor de juiste en veelvuldige aanvulling van de energie die je verbruikt. Geloof dat pasta, eiwitten, vlees daar toe behoren. Probleem is het alleen als je natuurlijk dit niet allemaal wil eten of niet lust. Dan is het een vraag van het onmogelijke, verbranden en niet kunnen/willen aanvullen van je energie verbruik.

Spiermassa is zwaarder dan vet. Maw train lekker je spieren en je komt zelfs wat aan. Veel plezier

naar een diëtist of dokter gaan, die hebben gezonde diëten waar je van aankomt en waarbij je kan blijven sporten! succes ermee

Door als je gesport hebt, goed te compenseren met voldoende calorieën. Evt kan hier een diëtiste je bij helpen, of bijv een sportinstructeur als je bij een sportschool zit.

In de winkel kan je een horloge kopen die zegt hoeveel je bent afgevallen qua callorien dus als je het dubbele van die callorienen inneemt heb je 1: en goede conditie en 2: je komt aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100