Hoe kan ik aan m'n conditie werken, zonder af te vallen?

Ik leid aan ondergewicht, maar ik wil wel m'n conditie goed houden. hoe kan ik hier aan werken zonder af te vallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door net als topsporters een dieet te volgen die zorgt voor de juiste en veelvuldige aanvulling van de energie die je verbruikt. Geloof dat pasta, eiwitten, vlees daar toe behoren. Probleem is het alleen als je natuurlijk dit niet allemaal wil eten of niet lust. Dan is het een vraag van het onmogelijke, verbranden en niet kunnen/willen aanvullen van je energie verbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Spiermassa is zwaarder dan vet. Maw train lekker je spieren en je komt zelfs wat aan. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar een diëtist of dokter gaan, die hebben gezonde diëten waar je van aankomt en waarbij je kan blijven sporten! succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door als je gesport hebt, goed te compenseren met voldoende calorieën.
Evt kan hier een diëtiste je bij helpen, of bijv een sportinstructeur als je bij een sportschool zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de winkel kan je een horloge kopen die zegt hoeveel je bent afgevallen qua callorien dus als je het dubbele van die callorienen inneemt heb je 1: en goede conditie en 2: je komt aan