Een vriend van me heeft van zijn militaire meerdere disciplinaire straf gekregen. Heeft zoiets nog invloed op zijn carriëre?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb het nagevraagd het hangt af wat de beschuldiging is als het door kleine betrekkingjes komt zal het wel ergens genoteerd worden is er een heftig voorgeval is plaatsgevonden zal het worden genoteerd en indien tegen hem kunnen worden gebruikt tot zelfs oneervol ontslag gelukkig is nederland vrij makkelijk is dit meestal net het geval als het niet heel heftig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De extra moeite die je gedaan hebt het na te vragen. Uiteraard ziet het antwoord er hierdoor heel goed uit.

Andere antwoorden (2)

Als je disciplinaire straf hebt gekregen, is het maar net hoe je vanaf dat moment je gedraagt, ten eerste in het algemeen, maar in het bijzonder tegenover degene die je die straf heeft opgelegd.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat dit het begin is van een positieve wending in zijn carriere.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terwijl hij gewend is meestal iedere dag naar huis te gaan mag hij 2 weken niet van de legering af. Het lijkt me verstandig dit maar uit te gaan zitten dus.
Het komt in je dossier en kan dus tegen je worden gebruikt bij een mogelijke promotie. Vandaar dat het van belang is om na te gaan hoelang een straf daadwerkelijk consequenties voor je heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het scheelt misschien dat een en ander krijgstuchtelijk is behandeld. Blijft echter niet mals, 2 weken niet wegmogen.