Vocht vast houden in hand.na brandwonden

misschien dat sommige mensen mij nog wel herinneren
Maar ik heb weer één vraag. Omdat ik extreme tweede graads brand wonden an mijn rechter arm heb is (denk ik) mijn rechter hand vocht gaan vast houden, lijkt net een oedeem hand, maar uk heb het dan aan 1 hand. De vraag is. Wat moet ik nou juist niet doen om het erger te maken, of juist beter ofc. Wel veel water drinken of juist niet etc. hoop dat jullie antwoord hebben ik kon het niet vinden op google. Durf niet maar arts om prive redenen.
B.v.d allen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Toch naar de huisarts gaan. Dat je hand/arm vocht vast houd moet toch door een arts beoordeeld worden of het echt vocht is of iets anders. En die kan daar evt medicijnen voor voorschrijven. Ik zou in ieder geval wel normaal blijven drinken om je organen ed. Niet te belasten. Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat je lymfoedeem hebt als gevolg van de brandwonden. Drinken of niet drinken gaat je dan niet helpen. Je moet echt naar een dokter, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed voor jou dat je het toch tegen een arts hebt durven vertellen! :)
Je vochthuishouding kan verstoord raken. Dat heb ik ook gehad na een (lichtere) verbranding maar je moet hier toch echt even mee naar een arts want die kan alleen met zekerheid zeggen wat het is. Je moet hier echt niet zelf aan gaan dokteren want dan richt je misschien meer schade aan.
Als je niet naar je eigen arts durft, kun je misschien naar een vervanger gaan als hij geen dienst heeft.