Waarom kleurt mijn poep groen na de grote beurt?

ik zat heerlijk op de wc en toen ik klaar was en naar mijn creatie keek bleek hij groenachtig te zijn! ik had geen pijn en hij was ook niet dun. wat is er verkeerd gegaan?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik keek er nog een keer naar en nu is het blauw! Wat moet ik doen?
Ik heb nix raars gegeten ofzo, maar ik wil erwel vanaf!
Bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gister spinazie gegeten? Daar verkleurt het ook van!!!

Omdat je liegt of omdat je hallucineert. Je ontlasting kan misschien een beetje groen zijn maar om 7 minuten later blauw te zijn! En de kleur blauw alleen al!

Geen grap, als je maar genoeg blue Curacao drink dan wordt het ook echt groen/blauw. Dan moet je wel meer dan 1 glas drinken, ongeveer 1 fles

Ha, die Efilon; Misschien ben je ergens bang voor. In dat geval staan je nog vijf andere kleuren te wachten.

Kleur (wit, geel, groen, bruin, zwart) Een gezonde ontlasting heeft een lichtbruine kleur, een beetje pindakaasachtig. Naarmate de ontlasting langer in het lichaam is gebleven wordt de kleur donkerder. De kleur van de ontlasting kan diagnostische informatie opleveren. Zwart: Zwarte ontlasting kan duiden op een bloeding in maag of dunne darm, maar kan ook voorkomen bij mensen die ijzertabletten slikken. Het ijzer is verantwoordelijk voor de zwarte kleur. Wit: Bij onvoldoende galproductie of obstructie van de galwegen kan de ontlasting er wit uitzien, doordat de galkleurstoffen, die de ontlasting normaal gesproken zijn donkerbruine kleur geven, niet of onvoldoende aanwezig zijn; men spreekt in de kliniek wel van stopverffeces. Grijs: Een grijze ontlasting duidt op een (veel) te grote gisting en eventueel op een tekort aan gal. Groen: Een groene ontlasting wijst juist op een teveel aan gal en een te lange verblijfduur in de darm. Geel: Gele ontlasting komt vaak door overmatig alcoholgebruik. De gele kleur ontstaat dan doordat de lever meer afvalstoffen produceert. Rode streep: Een rode streep bij de ontlasting kan voorkomen als er een aambei bloedt of een scheurtje in de anus ervoor zorgt dat tijdens defecatie er een bloedvaatje gaat lekken. Witte puntjes: Witte puntjes kunnen voorkomen als er wormen of wormfragmenten meekomen.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontlasting

Het kan zijn dat je bijvoorbeeld allang moest poepen maar dat je het gewoon te lang hebt opgehouden. Of je bent gewoon Hans Klok.

Óf je hallicuneert, óf het is echt. als je er echt van overtuigd bent dat het echt is, zou ik toch maar even een afspraak bij de dokter gaan maken...

Een bezoek aan de oogarts brengt misschien uitkomst. Volgens mij ben je er al van af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100