Wat maakt ieder mens echt uniek?

Iedereen is uniek, maar toch hetzelfde. Dus mijn vraag is nu: wat maakt ieder mens echt uniek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

1] vinger afdrukken.
2] hoe iemand denkt.
3] de manier van zijn.
4] tongafdruk? ;) is tegenwoordig ook iets.
5] hoe je eruit ziet!
6] je stem.
7] je kleur huid/pigment/rimpels, niemand heeft dezelfde als jounes!.

beetje goeie antwoorden? dit is namelijk wat ik denk
:-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met punt 3?

Andere antwoorden (8)

De vingerafdruk is uniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn karakter. Iedereen is anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ieder mens heeft DNA
de basis van het DNA is hetzelfde,
maar er kunnen in een DNA streng kleine verschillen zijn, zo één klein verschil kan voor iets heel ander zorgen,
in DNA zijn er zo'n 10^30 verschillende 'objecten'
(dit heb ik eens ergens gelezen)

Toegevoegd na 3 minuten:
ook de manier van opvoeding kan zeer veel veranderen aan een mens bv: het karakter.
in theorie is het mogelijk dat er 2 identiek dezelfde mensen rondlopen op aarde
als baby: 10^-23% kans
als volwassenen persoon: 10^-56%kans
(als de berekeningen kloppen, dit is dus zo goed als onmogelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is niet volledig waar hoor
(ik ben bv een tweeling, tweeëiig weliswaar)
maar kijk wat ze doen met pas geboren babys, ze nemen soms bloed af, omdat hun DNA juist anders is, zodat ze moesten ze de twee door elkaar halen, ze toch terug weten wie wie is,
dus je ziet: een tweeling heeft niet volledig hetzelfde DNA
Ieder mens denkt dat hij of zij uniek is, dat maakt juist iedereen hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de manier hoe een persoon met een situatie omgaat !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet iemand met een situatie omgaan om wel of niet uniek te zijn? is hier een protocol voor?
Het uitzicht en de persoonlijkheid, het karakter. Mensen kunnen wel op elkaar gelijken, maar zijn nooit exact hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dat is maar goed ook in sommige gevallen :)) +1
oren zijn nimmer identiek. Overigens blijven oren je hele leven doorgroeien.

Dofa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een neus ook :)
uiterlijk, opvattingen, ervaringen, denkwijze, karakter, zienswijze, persoonlijke mogelijkheden, persoonlijke beperkingen enz enz.

dus gewoon hoe de persoon is in al zijn aspecten want nergens bestaat een 2e van :)

hoe meer je je in iemand verdiept, hoe unieker deze persoon wordt.