baby knijpt

Als ik mijn kleindochter van 5 maanden de fles geef dan gaat ze met haar handjes in mn arm knijpen. Eigenlijk heb ik dat alleen bij kleine poesjes gezien. Maar bij poesjes is dat om dat melkproductie aan te zwengelen.

Maar wat betekent het als een baby dat doet? Want mijn kinderen deden dat niet.
Dofa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat doen ze omdat ze meer melk willen. Ze kunnen ook op de borst slaan en in de hand knijpen als ze borstvoeding krijgen. Dat doet mijn dochter namelijk ook. Ze is nu 10 maanden oud en elke keer als ze de borst krijgt gaat ze erin knijpen en slaan. Zo liefff!!!
Hoe ze dat kunnen weten he, een wonder gewoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt dat ze meer melk willen, maar ze doet het tijdens het flesje drinken en dan is de fles gewoon vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
İk zeg ook dat ze meer wil en blijft doordrinken. Mijn dochter doet het totdat ze helemaal klaar is.
Dus waarschijnlijk wilt uw kind ook duidelijk maken dat het lekker is en door wil drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleindochter, sorry:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o ik snap t dankjewel Het is wel lief klein hongerlapje Dofa