Ja, die werken echt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die werken. Alleen zie je niet bij iedereen resultaat. Als er te veel vet overheen zit zal je niets zien. Als je 'normaal' van postuur bent zul je verbetering zien.
Ja zal ze regelmatig moeten doen en gaan tot maximaal (tot je er geen meer kunt doen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mensen klagen dat ze wel 100 of 200 sit-ups op een dag doen en nog steeds geen strakkere buik krijgen. Je kunt wel 1000 buikspieroefeningen per dag doen, maar als je je normale eetpatroon behoud, behoudt je ook je vetrolletjes. De buikspieren kunnen wel steviger worden, maar als je vetlaag(je) je buikspieren verbergen zal dit niemand opvallen.
Pas dus eerst je eetpatroon aan. Let op wat je eet, hoeveel je eet, hoeveel calorieen je per dag binnen krijgt en hoeveel goede en slechte vet. Goede vetten, overzadigde vetten, zijn goed en hoef je niet te laten staan. Verzadigde vetten grijpen zich bij binnenkomst direct vast aan je heupen, je dijen, je billen en je buik.
Eet op vaste tijden en niet meer dan nodig is. Ga niet pas eten als je echt trek krijgt, want dan eet je veel te veel. Drie goedgekozen maaltijden per dag en wat extra lichaamsbeweging van ca. een half uurtje per dag zorgen ervoor dat je lichaamsvet (vetpercentage) verminderd en je sit-ups zichtbaar effect hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sit-ups helpen je rugspieren. dus je krijgt een mooie strakke rug die je buik helpt dragen.