hoe merk je al je bijna ongesteld gaat worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
58.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste keer of de volgende keren?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik hoop opeens veel hoofdpijn en buikpijn en ben heel emotioneel en chagrijnig en moet opeens alles schoon hebben.. kan het dat ik ongesteld word? Oh ja en ik heb al iets van 2 jaar afscheiding duss

Het beste antwoord

Dat is voor iedereen anders en kan zelfs per persoon per keer verschillen.

Is het de allereerste keer dan is het wat lastiger omdat je het nog nooit meegemaakt hebt maar als je je lijf goed kent dan kan je de signalen herkennen en die zijn dan weer hetzelfde als alle hierboven beschreven. Ook zie je veranderingen in de afscheiding, ik vind zelf ook altijd dat het dan anders ruikt (niet dat ik er uitvoerig aan ga ruiken maar ik neem dat nu eenmaal waar). Verder dus:
- gespannen/zere borsten
- prikkelbaar
- stemmingswisselingen
- hoofdpijn
- buikpijn
- emotioneel
- pijn in de onderrug
- opruim-/schoonmaakwoede
- koud hebben
- vaak moeten plassen (meestal op de dag zelf)

Dat zijn wel de meest voorkomende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je krijgt het koud , snel moe en mischien ook wat chagarijniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zelf geen expert op het vlak van ongesteldheid enzo. Maar mijn vriendin ervaart een korte tijd voordien een beetje buikpijn. Het is denk ik natuurlijk geen vastgezet teken dat je dan ongesteld zal worden. En bij iedereen is het een beetje anders denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de min gecompenseerd met een plus, dit is idd een van de symptomen.
Je borsten kunnen gespannen zijn en soms overgevoelig. Je kan hoofdpijn hebben en prikkelbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is mijn vriendin altijd ongesteld. :(;)
Als je nog nooit ongesteld bent geweest kun je het merken aan afscheiding, gelig spul in je slip.
Wanneer je dit krijgt zal je snel ongesteld kunnen worden maar het kan ook nog wel een tijdje duren.
Vlak voordat het dan echt begint wordt die afscheiding bruinig, oud bloed mengt zich er doorheen.
Dat gaat langzaam over in vers bloed en wordt steeds meer.
Ook merk je het aan je humeur, hoofdpijn en buikpijn. Die dingen zijn alleen niet bij iedereen hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de dingen hierboven heb ik zelf ook last van plotselinge misselijkheid die ook ineens weer over is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moe zijn of weinig energie hebben, een lichaamstemperatuur die niet constant is (het afwisselend koud en warm hebben), beginnende ongesteldheidsklachten als hoofdpijn, buikpijn en/of rugpijn, chagrijnigheid.
Maar ook; een verhoogd libido, jezelf aantrekkelijker vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb last van mijn blaas en heb buikkrampen onderin