Wat kan je doen als je heel moe bent en je moet wakkerblijven ?

Vooral op kantoor na een slecht nachtje geslapen te hebben ...... cafeïne drinken ?

12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Haha jezelf een klap geven gaat wel erg ver. Het is wel bewezen dat je van achteruit lopen je hersenen prikkeld waardoor je weer wat actiever wordt. Ook leuk om op het kantoor te doen! Natuurlijk werkt frisse lucht en bezig blijven wel beter ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Peppillen helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat goed helpt is regelmatig je handen (en vooral je polsen) met koud water wassen.
bamibal
12 jaar geleden
Koffie en matig eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezig blijven, je kan bijvoorbeeld gewichten of een stressballetje gebruiken. Doordat je actiever blijft, blijft je sympathische zenuwstelsel actiever waardoor je beter wakker blijft. Minder eten betekent ook dat je parasympathisch zenuwstelsel niet actief wordt dus helpt ook (te weinig is natuurlijk ook weer niet goed!) Zorg voor koele, frisse lucht en blijf niet te lang naar een scherm staren achter elkaar. Caffeïne helpt alleen als je dit niet vaker per week drinkt. Anders raak je er namelijk aan gewend en geeft het minder tot geen effect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie drinken, koud water in je gezicht pletsen, in een ongemakkelijke houding gaan zitten. Of als dat allemaal niet help kan je jezelf natuurlijk ook gewoon regelmatig knijpen of een klap geven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cocaine snuiven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen de middag een opkikker drinken, of kruidenbouillon van knorr. Heb je alleen kokend water voor nodig, het is gewoon kruidenpoeder waarvan je een schepje erbij doet.
Dit bevat veel zout.
En genoeg frisse lucht is heel belangrijk. Ga in de pauze een rondje wandelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet keiharde drukke muziek aan (Desnoods met een koptelefoon). Doe even een tukje in de pauzes.Houd jezelf voor je aan je werk begint voor dat je wakker wilt blijven.Ga zo nu en dan staande werken. Kwaad ergens om zijn of je beledigd voelen helpt soms ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DISCO DISCO!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm... op kantoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leven in de brouwerij! ^^
3 blikjes red bull houden je wel wakker;)