Zou jij in het najaar in het ziekenhuis willen bevallen met de mexicaanse griep op komst?

ze zeggen in ziekenhuizen zit het als eerst en zijn risico gebieden.
de griep is dodelijk voor pasgeboornen en nu is de moeder heel erg kwetsbaar. en we mogen volgens de verhalen geen tamiflu. het schijnt getest te zijn op zwangere dieren zonder complicaties maar iedereen spreekt elkaar tegen. ik heb alle evenementen waar ik voor ben uitgenodigd af gezegt en ga niet meer naar restaurans bioscoopen ect. misschien overdreven.
in het najaar verwachten ze dat het het ergst word zou jij (of je vrouw) nu thuis willen bevallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou ik denk dat dat wel het laatste is waar ik me zorgen over me zou maken. Er zijn zo veel anderen complicaties die kunnen optreden tijdens een bevalling die veel meer voorkomen. En wie zegt dat je thuis geen mexicaanse griep zou kunnen krijgen. De meeste baby's komen overigens gezond en wel op de wereld. Daarnaast denk ik dat stress ook niet gezond is voor je kind. Een beetje voorzorgsmaatregelen nemen is ok, maar je hele leven op je kop zetten is denk ik niet goed. PS, alvast gefeliciteerd met de kleine.

Ik ontken de eventuele gevolgen van de mexicaanse griep niet. Maar ik ben wel van mening dat het allemaal behoorlijk opgeblazen word. Laten we eerst de ontwikkelingen eens afwachten... Bovendien is dit het griepseizoen. Dus kans op griep in een ziekenhuis loop je tussen november en maart altijd...

De kans dat je ongeneeslijk kanker krijgt is nog groter dan een mexicaanse griep dus volgensmij drukte om niks.

je bent wel een beetje een hypochonder dat je je nu al uitsluit van alle activiteiten en evenementen,het is nog steeds niet bewezen dat de mexicaanse griep een giep is die ernstiger is dan een andere griep,bij iedere griep overlijden mensen aan de gevolgen ervan en natuurlij wil je dat wat het beste is voor de ongeborene en jezelf,maar als je je nooit blootsteld aan eventuele ziekteverwekkers zal je imuunsysteem zodanig afnemen dat als je in aanraking komt met een virus zieker word dan iemand die regelmatig ziekteverwekkers in zijn omgeving heeft. bevallen in het ziekenhuis heeft mijn inziens geen grotere kans op griep dan bevallen thui,enerzijds omdat in het ziekenhuis proffesionels werken aan de best mogelijke hygiene en zorg voor patienten.anderzijds als je thuis bevalt komen er ook mensen zoals de verloskundige en wijk of kraamzorg die ook in contact staan met andere patienten,maar niet over alle mogelijkheden beschikken waarover een ziekenhuis beschikt.

Nou nou de mod is lekker bezig -.- Je mag niet zeggen dat kanker vaker voorkomt dan de mexicaanse want dat is beledigend. zoek het maar lekker zelf met je antwoorden dan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100