Wat als je ruzie met je doktor hebt?

Waar kun je dan heen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, momenteel heb ik ook ruzie met mijn arts, This een second opinion ook nog -.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb geen ruzie hoor :p wou alleen weten ALS XD

Antwoorden (5)

Dan kan je het beste een andere dokter zoeken. Je kan je uitschrijven door even te bellen naar de assistente van je dokter en bij een andere dokter kun je je dan inschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dan niet?
Je kunt altijd een andere (huis)arts zoeken. Meld dat wel aan je huidige behandelend arts.
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er wel meer dokters in de praktijk waar jij naar toe gaat
u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een klacht indienen bij geschillencommissie. Of bij inspectie. Van arts wisselen kan ook. Onlangs nog gedaan. Meestal vraagt je 'nw' huisarts om reden. Antwoord na eerlijkheid of noem persoonlijke omstandigheden.

Voordeel is dat je nw huisarts je direct veel serieuzer neemt en wél naar je luistert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ruzie hebt met je dokter ga je naar de dokter! Of ben je een kind, in dat geval ga je naar je ouders en dan gaan die naar de dokter.
Dan spreek je met hem uit dat je het gevoel hebt dat julie relatie is verstoord en dat je dat graag wilt oplossen. Als je liever een andere huisarts wilt omdat je je bij hem niet meer prettig voelt moet je dat ook zeggen en vraag je hem of hij jou daarbij kan helpen.
Jullie beiden hebben niks aan een verstoorde relatie, dus gewoon bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen ruzie hoor wou alleen weten als ;)