Ik heb vreselijke tandpijn met koude en hete drank/voedsel. Hoe kan ik die pijn verzachten...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

voor vanavond 2 paracetamol.
Voor morgenvroeg,tandarts bellen ,controle of er gaatjes zitten.
Verder kun je met sensodyne tandpasta kunnen poetsen,voor gevoelige tandhalzen,maar blijft morgen eerst tandarts bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan je tandpasta veranderen je hebt waarschijnlijk te gevoelige tanden. Sensodyne tandpasta voor gevoelige tanden is wel heel goed en paradontax ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een tandarts die heeft een echte oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf zeer goede ervaring met Elmex Sensitve. (de groene elmex)
Wel blijven gebruiken, anders komt de gevoeligheid terug.