Als je vaak in chloor water zwemt, krijg je dan een geld huid?

Ik zwem zo 4x in de week,, ongeveer 5uur in de weej

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Amadea
13 jaar geleden
Wat bedoel je met geld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel gele ;$
Amadea
13 jaar geleden
Wat kleuren onze plaatjes leuk bij elkaar op dit moment!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja indd!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu je het zegt ^^

Antwoorden (3)

chloor is niet goed voor de huid. echter als je na het zwemmen je huid goed verzorgd met een creme, dan is er niks aan de hand.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Je huid droogt uit maar slaat niet geel uit. Als je blond haar hebt kan dat wel gelig worden.
In beide gevallen gewoon goed afspoelen na het zwemmen, je haar wassen en je huid insmeren met hydraterende bodylotion.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dame zwemt 2x per week gedurende al minstens 20 jaar voor therapie in een gechloreerd bad,maar haar huid ziet er uit als die van een jonge meid. Kwestie van naderhand goed afspoelen en de huid verzorgen. Wel is het zo,dat je beter een chloorbestendig badpak kunt dragen,want anders piept je huid daar in de kortste keren doorheen.