Hoe kan het dat elk mens ergens niet tegen kan?

Misschien een rare vraag maar hoe kan het dat ieder mens ergens niet tegen kan? Zoals nagels tegen het bord, of mes en vork op een boord duwen etc. Wat gebeurt er dan in de hersenen waardoor je hier niet tegen kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja heb ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt door de hoge toon die wordt veroorzaakt door deze acties. Daar krijg je via je trommelvliezen rillingen en kippenvel van.

Het beste antwoord

Ieder mens is toch n btj uniek wat bij de een nog net in de tolerantie zit van nog net oke zo als temperatuur of geluid wat de nog net tedoen is wordt een ander helemaal dol van met dat leuke voorbeeld vj is ook iets anders aan de hand dat het zo onprettig vindt dat als je het ziet ,al de rillingen krijg maar waarom we dat nu zo erg vinden ?ja het scheuren van nagels kan heel pijnlijk zijn enorm veel gevoel in je vingers hebben mensen en ja gevoel maar het nut van uit de evolutie is mij ook niet duidelijk