Huis, tuin en keukenmiddel om ongesteldheid te verminderen?

Deze week moet ik ongesteld worden, maar komend weekend ga ik ga ik 3 dagen weg naar het buitenland. Menstruatie komt dus niet bepaald goed uit. Ik slik geen pil, maar is er misschien een andere manier om de menstruatie te verminderen en niet zo hevig te hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (5)

Jeneverbesoliecapsules helpen goed tegen de menstruatiepijnen. (apotheek, drogist, reform)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Row;

Onlangs merkte iemand hier op dat zij door middel van masturbatie en de daaruit voortkomende orgasmes veel minder hevig menstrueerde. Misschien ook voor jou het proberen waard.
Of je het dan in huis, tuin of keuken doet mag je zelf bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi,

Ik ben benieuwd wat voor een reacties krijgt, hahaha
ik weet niet wanneer je precies ongesteld moet worden, maar als je een paar dagen voor het weekend moet beginnen kan je het volgende proberen.
bij mij resulteert het in 2 dagen heftig bloeden maar de 2 dagen daarna nauwelijks.

en ik doe dat door vaak te mastuberen. Min. 3 keer per dag.
Mijn idee hier achter, door het orgasme trekt de baarmoeder samen en gaan het bloed makkelijker vloeien.
hoevaker je dit doet hoe sneller dit proces gaat,

Ik had hier ook al een vraag over gestelt hier op de site
;-) of meer vrouwen dit uitgeprobeerd hadden.

Als je later in de week of in het weekend zal ik het vooral niet doen, maar dat lijkt me logisch

veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hiervoor Primolut halen bij de apotheek. Dat stelt de mentruatie cyclus uit. Dat slik je gewoon gedurende je vakantie en als je dan daarna ermee stopt komt je menstruatie gewoon.

In onderstaande link staat het zo omschreven:
Menstruatie uitstellen
Als u norethisteron (dat is het werkzame bestanddeel van Primolut) drie dagen voor de te verwachten menstruatiedatum inneemt, kunt u de menstruatiedatum verschuiven. U kunt dit maximaal veertien dagen innemen en de menstruatie daarmee dus maximaal twee weken uitstellen. Na stoppen van het gebruik treedt de menstruatie na twee tot drie dagen op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een paracetemol slikt bloed je minder en heb je ook veel minder pijn. Dat helpt bij mij altijd wel goed.