Ik ben op zoek naar de campagne waarin ze ongezond fruit en groente gebruikten. Heb je wel eens een dikke sperzieboon gezien? een slappe courgette etc

Op zoek naar de reclame campagne waarin ze een voorbeeld gaven van een stuk groente of fruit die dan overdreven dik was, of een super slechte huid had.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo, ik weet precies welke je bedoeld. Want die posters hangen ook bij mij in de sportschool. Ik zal eens kijken welke informatie er onder staat. Want dat weet ik niet uit me hoofd, dus je hoort nog van me ;)