Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

dikke vingers

ik heb best wel dikke worste vingers en schaam me er wel een beetje voor verder ben ik egt niet dik! bijna six pack (ben vroecer wel best dik gewist misch dat dat het is?

hoe krijg ik gewoon slanke vingers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

het klinkt raar, maar je kan vingertraining doen, dat zijn oefeningen met je vingers zodat ze meer spieren kweken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bouw van je lichaam, en alles dat erbij hoort is jouw bouw. 'gewoon' slanke vingers krijgen.. dat heeft niets te maken met jouw vroegere 'dik-heid'.
uiteraard kun je wel allerlei oefeningen gaan doen..
ik vrees dat je dat niet helpt.
De vingers bevatten zeer weinig vet. Daarom de enige manier om ze kleiner is het verwijderen van spieren, botten of andere bindweefsel. dat lijkt me geen goede optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 8 maanden terug gestopt met mijn sport (judo) en ik had ook altijd hele dikke vingers maar nu zijn ze gewoon eng dun. Misschien heb je wat aan die wetenschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zijn de vingers van je ouders en opa's en oma's?
Soms zit het gewoon in je genen ofwel ' in de familie",
En dan kun je doen wat je wilt, maar veranderen ze echt niet. Ik was vroeger jaloers op mensen met smalle, lange nagels. Hebe r me bij neergelegd, dat die er voor mij niet inzitten
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je vocht vast houdt. Dan hebben plaspillen een goede werking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik zelf heb de grote van mijn vader (brede kleine handen, knoesten) en de bouw van mijn moeder ( kleine smalle vingers ). Kleine brede handen, ik kan de aders zien lopen in mijn handpalm. Het is dus erfelijk aangelegd volgensmij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding