weet iemand iets tegen deze gedachten?

Ik ben een jongen van 13 jaar, en het klinkt hard maar ik heb echt zelfmoord neigingen.. ik krijg vaak aanvallen, van zelfmoordgedachten, en huil buien.
Ik zelf heb het een keer tegen iemand gezegt, maar hij ging er niet op in, en ik ben zo depressief, dat ik het gewoon niet tegen iemand durf te zeggen..
graag advies..

Weet jij het antwoord?

/2500

Blijf hier niet mee rondlopen. Het is goed dat je dit hier vertelt maar praat er met iemand in je omgeving over. Je durft het niet tegen iemand te zeggen maar misschien durf je het wel te zeggen tegen iemand die je niet kent, je durft het hier op de site immers ook te vertellen? Je hebt nl. telefoonnummers waar je naar kunt bellen (bijv. van een crisiscentrum) en dan kun je met iemand er over praten en die kan je dan misschien verder advies geven. Kijk eens in het telefoonboek. Je kunt ook een RIAGG bellen, ook dat nummer kun je gewoon in het telefoonboek vinden. En durf je ook niet met je huisarts te praten? En waarom durf je niet met je ouders te praten? Zij zullen je echt wel willen helpen. Je MOET hulp zoeken. Je bent het gewoon waard om er voor te vechten. Die ene persoon met wie je gesproken hebt wist waarschijnlijk niet wat hij ermee aanmoest en ging er daarom niet op in. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100