Ik denk dat ik een nieuwetijdskind ben... Kan iemand een GRATIS + goede + online test voor mij vinden op het internet? Héél veel dankje alvast xD

Stuur me aub een link waar een gratis, online test staat over nieuwetijdskinderen of je dat hebt.. Alvast bedankt

Toegevoegd na 2 uur:
Uitslag van mij (heb ik neergezet na de antwoorden)

Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 30 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer. Probeer "ja" of "nee" te antwoorden op de uitspraken zonder oordeel (over jezelf)! Probeer ook om de uitspraken zo algemeen mogelijk op te vatten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hieronder vind je een hele goede test om na te gaan of je en nieuwetijdskind bent:

Toegevoegd na 5 minuten:
Nieuwetijdskinderen of sterrenkinderen is de verzamelnaam voor alle kinderen die te herkennen zijn aan een groot aantal kenmerken.
Daarnaast zijn ze te verdelen in twee groepen en wel de Indigo’s of de Kristalkinderen.
De vraag blijft of ze sinds kort hier zijn of al veel langer op aarde geboren worden.
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld.
Men is in de media pas aandacht gaan schenken aan deze kinderen toen bleek dat er steeds meer gevallen waren van ADHD.
Naar mijn mening zijn ze er altijd al geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is een nieuwetijdskind iemand die zelf op zoek gaat naar een antwoord of laat deze iemand anders zoeken? Hoe dan ook na 10sec google:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ik heb de test net gedaan en ik schijn een nieuwetijdskind te zijn, alleen heb ik daar zelf nooit iets van gemerkt :) Ik heb dus sterke twijfels over de kwaliteit van deze test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@MrTomaat: dat googelen moet je wel vaker doen in plaats van de vraagstellers.