Is het normaal als je pas voor het twee keer ongesteld bent geweest je daarna meer dan 2 maanden niet ongesteld bent?

Ik ben sinds december voor het eerst ongesteld geworden en daarna nog een keertje maar nu ben ik echt al meer dan 2 maanden niet meer ongesteld geweest!

Weet jij het antwoord?

/2500

In het begin is dat heel normaal. Het duurt een tijdje voordat je menstruatie iedere maand komt.

Voor zover ik weet is dat volkomen normaal! Bij mij zat er tussen de eerste en tweede keer een half jaar. Naarmate je langer ongesteld bent, zal het waarschijnlijk ook regelmatiger worden.

Ja hoor dat is heel normaal. Het kan zelfs een jaar wegblijven om vervolgens weer terug te komen. Dat is wel lastig, want je weet dan nooit wanneer je ongesteld wordt. Maar na een tijdje zal het regelmatiger worden.

Ja, dit is normaal, het kan 2 jaar duren voordat je een echt ritme hebt in je menstruatie. Bij mij was er al vrij snel een ritme, dus ht is niet perse 2 jaar. Maar het is dus normaal.

Dat is heel normaal! De meest vrouwens/meisjes hebben dat de eerste paar keer. sommigen hebben het zelfs wel een paar jaar! (ik dus..:S) het is volkomen normaal en je hoef je nergens druk om te maken, het is alleen heel erg lastig, omdat het dan meestal behoorlijk onverwachts komt...

Dit is heel normaal, Dat had ik eerst ook. Dat komt doordat het in het begin erg onregelmatig is en dat er soms wel maanden tussen kunnenzitten voordat je het weer word. Dus maak je je maar geen zorgen om;)

Had ik ook na die twee maanden werd ik weer na anderhalve week in begin heel onregelmatig

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100