Wat is de minst pijnlijke manier om dood te gaan?

Niet dat ik zelf dood wil, maar het kwam opeens in me op.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk een hartstilstand in je slaap.

In je slaap, dan merk en voel je niets. Je wordt gewoon nooit meer wakker.

wel een beetje een rare vraag maar ik denk in je slaap maar als je dood bent voel je het niet meer maar ik ben nog nooit dood gegaan dus verder kan ik het niet weten

Mij lijkt in je slaap gewoon opeens stop maar of dat ook echt kan zonder at je op dat moment pijn hebt geleden weet men natuurlijk niet want je kan het nergens vragen/toetsen hooguit inschatten...

Ik heb wel eens gehoord dat de verstikkingsdood de fijnste is. Omdat je, vlak voor je sterft een super fijn gevoel krijgt. Zou natuurlijk niet weten of dit waar is, heb namelijk nooit na kunnen vragen aan iemand die verdronken is.

Dat is absoluut een hartstilstand. Heb er vorige week één gehad, en dat is echt geen kletspraat. Ben gelukkig gereanimeerd door mijn zoon, anders zat ik hier niet meer. Het is net of je wakker wordt uit een diepe slaap. Ik heb echt geen lange tunnel gezien met een wit licht aan het eind. Er was niets wat ik me kan herinneren.

Wat een rare vraag, snap wel dat er bij deze vraag punten af gaan.

Ik ben zelf een keer bijna gestikt tijdens mijn slaap in een survival bag. Ik voelde me heerlijk maar ik begreep dat er iets niet klopte omdat het tempo van mijn ademhaling erg hoog lag terwijl ik niets deed. Ik begreep dat ik die zak open moest ritsen en mijn neus naar buiten steken; aanvankelijk had ik daar helemaal geen zin in want ik begreep ook dat dan die heerlijke roes weg zou zijn.

Over de manier van dood gaan heb je weinig te zeggen.Maar als je het wel voor het zeggen hebt zou ik zeggen een paar flinke borrels en slaap tabletten in nemen vervolgens een plastic zak over je hoofd trekken lijkt mij een pijnloze en relaxte dood.Veel beter dan niet kunnen ontsnappen uit een brandende auto..

Over de manier van dood gaan heb je weinig te zeggen.Maar als je het wel voor het zeggen hebt zou ik zeggen een paar flinke borrels en slaap tabletten in nemen vervolgens in een survival bag kruipen.En dan heb je zeer zeker een zachte rustige dood. Veel andere manieren van doodgaan verdienen zeker geen schoonheids prijs zoals vast gekneld zitten in een verongelukte brandende auto.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100