ALTIJD ONZEKER

Hallo Allemaal.

ik ben altijd onzeker van s ochtends opstaan tot het naar bed gaan,en ik word er gek van.Ik vraag me hele dagen af wat andere mensen van mij vinden,ik ben ook 29 jaar en heb geen borsten,cup aa 75 das heel klein en ik vind het verschrikkelijk.En dan mijn tanden nog het liefst zou ik ze er uit slaan en een klik gebit halen,maar elke tandarts vind mij te jong daarvoor,bla bla.Soms heb ik ook z on bui dat ik ff uit me dak wil gaan of lekker dansen op de muziek,maar dat durf ik niet,ik vind dat vreselijk te doen waar andere mensen bij zijn.En het is echt vreselijk om daar mee te moeten leven.Maar als ik dan bij een psycholoog of psychiater kom dan klap ik dicht en durf ik het niet te zeggen,soms voel ik me een heel klein meisje,terwijl ik dat helemaal niet ben.Ik ben vroeger wel vaak vernederd vooral door mijn ouders,en die zijn zo gek als een deur.Mijn moeder is haar halve leven gokverslaafd,liet me misbruiken door mn stiefvader,kikte me de straat op toen ik 16 was.Maar ik heb het achter me gelaten.Dat is klaar.En ben wel blij en gelukkig positief enz enz.Maar die onzekerheid en al die vragen,daar word ik echt doodmoe van.
Ik ben nu 7 jaar getrouwd en heb 2 prachtige knullen van 4 en 5 jaar,en vooral voor hun zou ik zo graag weer mezelf willen zijn,zodat ze kunnen zien wie,en hoe ik echt ben.
Als iemand raar weet of iets of iemand dan hoor ik dat graag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat nu, als je dit bovenstaande wat jij geschreven hebt eens uitprint en laat lezen door een psycholoog of psychiater? zou je dat durven? Eigenlijk denk ik dat iedereen weleens onzeker is, misschien wel vaak. maar niet altijd. je bent niet gek, niet dom.. eigenlijk heel knap dat je het hier al durft te schrijven. hulp vragen is niet slecht. niemand kan alles alleen. je kan hier vast een goede begeleiding in krijgen. en zoals ik al zei.. als je dit nu eens uitprint en afgeeft. dan vertel je het toch, en sla je niet zomaar dicht..

Daarnaast de tandarts? De CDC kliniek in best haalt alles eruit en binnen 24 uur heb je een nieuw gebit.

Stap 1 is toch met een psycholoog gaan praten. Bedenk dat hij/zij er is om je te helpen. Het is niet erg of vreemd dat je dicht klap. Je bent niet de enige die het moeilijk vindt om te praten over zijn emoties. Je zult je verleden toch een plek moeten geven. Gelukkig zie je in dat je het 'nu' goed hebt met je gezin. Het verleden kan je niet veranderen, de toekomst kan je positief in gaan. Jouw onzekerheid bestaat alleen tussen jouw oren, kijk uit dat je je kinderen er niet mee 'belast'.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100