ik heb een probleem

Ik ben laast in een steegje in elkaar geslagen door hangautisten. Deze wonen in het opvanghuis in mijn dorp. Niemand durft iets tegen ze te doen en dus terroriseren ze iedereen die joods is. Dit ben ik zelf ook en nu pakken ze mij. Ze zeggen dan allemaal lullige dingen als flapdrol en schurft. Nu hebben ze me ook verkracht en ben ik bang dat ik AIDS heb. Ze doen dit alleen maar omdat ik een 13 jarig joods meisje ben. Wat kan ik doen tegen deze 40 jarige monsters. Ik ben heel bang en wie kan mij helpen.

De laatste tijd komen ze ook altijd naar de handbal kijk maar gelukkig zijn ze daar verjaagd door me opa die een paar keer op ze schoot. Moet ik gewoon mijn revolver meenemen als ik over straat ga of is dat geen goede oplossing. Ik heb wel altijd een mes in me jaszak maar ik denk niet dat ik ze daarmee kan vermoorden. Heeft iemand een oplossing. Ik weet dat het een beetje onrealistisch is maar ik ben echt ten einde raad.

Ook zijn er laatst een groep downies in het dorp komen wonen. Zijn deze ook bloeddorstig want ik hoorde dat ze een filmpje hadden gemaakt''Three guys one hammer'' daar ben ik dus bang voor. Wie weet een goede oplossing tegen sexueel opgewonden downies. Moet ik gewoon een knoflook in mijn kutje stoppen en dat ze me dan niet meer kunnen verkrachten.

HELP

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100