Ik train 6x per week, ik volg een dieet bij een diëtiste, maar val niet af, wat kan ik hier tegen doen?

Hallo, ik ben 197 cm en weeg 100 kg. Ik ben al vrij stevig gebouwd. Ik wil graag afvallen maar ik train al, schrik niet, 6(!) keer in de week. de voeding die ik krijg is afgesproken met een dietiste. DUS HELP WAT KAN IK ER TEGEN DOEN?

Toegevoegd na 14 seconden:
ben nog maar 14 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent zeker wel lang voor je leeftijd.. ik ongeveer 19 cm kleiner en ik ben 15... ik voel me zo klein nu :(
Kimath
13 jaar geleden
wat voor training doe je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14 jaar :0
Het gaat trouwens niet alleen om afvallen,
als je heel veel traint wordt je vet omgezet in spiermassa.
Dan kom je dus wel aan, maar dat zijn dan spieren. Ik denk niet dat je dan veel hoeft af te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gegevens kloppen zou je wel eens aan acromegalie of zo kunnen lijden. Hoe het ook zei, deze vraag kun je toch beter (en dan gedetailleerder dan hier) bij je arts / diëtist neerleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je nou 1.95 of 1.97?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@paladino je vet wordt inderdaad niet omgezet in spiermassa maar het is wel zo dat vet weggaat en spieren erbij komen. En spieren wegen meer dan vet

Antwoorden (5)

Om af te vallen, moet je je training richting op cardio en niet op fitness. Duursport. Na ca een half uur in de juiste hartslagzone getraind te hebben, begint het lichaam pas met vetverbranden. Een trainer kan je helpen met het opstellen van een trainingsprogramma.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Doordat je traint bouw je spieren op en kom je aan, daardoor lijkt het of je niet afvalt, doe eens een vetpercentage test en doe dat eens in de maand en kijk of het werkt, want op deze manier lijk je niet af te vallen.
En anders geduld hebben en zo doorgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet ten eerste niet of ik dit wel moet geloven. Ten tweede geef je 2 verschillende lengtes aan. Maar dat terzijde..
Eerst moet je even nagaan of het bij jou vet of spieren zijn die je een hoog gewicht geven. Is het dat eerste, dan moet je even met je diëtiste overleggen. is het dat tweede; laat het lekker zo. Meiden houden wel van gespierd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent in de groei, hierdoor kan het goed zijn dat je niet afvalt, je komt alleen minder aan dan wanneer je niet zou trainen en geen dieet zou volgen.

Vraag je dietiste eens wat ze ervan vind, maar mij lijkt het niet ernstig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat heel erg teveel dan 100kg op bijna 2 meter.
Maar goed ik weet niet of het voor mannen opgaat maar wij vrouwen meten met een centimeter de omvang op en dat is beter en sneller te zien dan de weegschaal.Ik bedoel ik val meestal in het begin alleen centimeters af en weinig tot niets op de weegschaal.
Succes