Dat heeft te maken met je stembanden, je temperament, je manier van praten (intonatie) en de hoeveelheid lucht die je gebruikt tijdens praten. En dat alles is genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat dat bepaald wordt in het DNA van iemand.
Groeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ieder mens uniek is. Ook iemand met dezelfde stem als jou horen praten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet per definitie een fout antwoord. Ieders DNA is meestal uniek, waardoor ieder mens ook uniek is ;)..
----- En geef eens even uitleg als je en min geeft :).
Waarom is de ene mens klein en de andere groot, of de ene dik en de andere dun, of de ene bruin en de andere blond, of de ene flaporen en de andere niet en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Je vraagt dus eigenlijk: waarom verschillen mensen van elkaar. Nou hierom: zo ziet het leven er nou eenmaal uit en anders zou het een saaie boel zijn hier met elkaar op de wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is ook het antwoord.
'van nature', oftewel zoals hij of zij geschapen is.
Het hoeft niet altijd ver gezocht te worden.

Toegevoegd na 20 minuten:
Je vraag was: 'Waarom heeft de ene mens van nature een hardere stem dan de ander?'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms ben ik toch geniaal hé !