Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou jij een cadeautje meenemen als je op een receptie moet gaan van een zaak die 1 jaar bestaat en waar jij goede klant bent?

Ik kom goed overeen met de zaakvoerdster en ze vertelt soms over haar persoonlijke problemen. Ik dacht aan een klein doosje met mijn telefoonnr erin en iets te schrijven in de trant van "voor een lach, een traan, een babbel ... je mag me altijd bellen" ... of iemand een betere zin ? Ze werken er wel met twee, dus misschien moet ik voor de andere ook iets meenemen ... ik weet het niet goed

13 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Iets meenemen scoort natuurlijk altijd. Al is het maar iets kleins. Ik zou het zeker doen. Een simpel flesje wijn, met een visitekaartje aan de hals, doet het bijv al heel goed. Misschien een optie voor die collega.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ja hoor! Is altijd leuk.
Een bos bloemen doet het altijd goed.
Ik zou dan niet een "gewone" bos uitzoeken maar een aparte. Sommige bloemisten zijn daar heel goed in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, iets meenemen word altijd gewaardeerd. Je verteld dat je aan een klein doosje denkt met een lieve tekst voor de zaakvoerder. Heel lief en persoonlijk maar de receptie is voor de zaak in zijn geheel en niet voor de zaakvoerder persoonlijk. Ik zou het dus iets algemener houden want hetgeen je overhandigd is voor allen die in die zaak werken. Een persoonlijke attentie richting die zaakwaarnemer is meer op z'n plek als het een viering is ten gelegenheid van haar.
Denk aan iets lekkers (bonbons, een mooie pot drop of snoepjes), een plant, bloemen of een fles mooie wijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk bloemstukje zou ik brengen met een kaartje eraan waar je telefoonnummer. en naam op staan.
Als tekst;
Voor goede en slechte tijden,
Dat we zo nog lang door mogen gaan.
Zin in een praatje,
Je kunt me altijd bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeau vind ik erg gepast gezien je goede klant bent en de zaak een jaar bestaat. Een mooie plant, bloemen of fles lekkere wijn/champagne.
De boodschap die je als suggestie noemt vind ik dan weer niet zo gepast omdat jullie toch een puur zakelijke relatie hebben?
Met zo'n persoonlijke troostboodschap leg je de nadruk op ellende terwijl het juist een feestje is dat ze het al een jaar goed doet. Dan zou ik daar ook de nadruk op leggen...
Maar, wel attent dat je er aan denkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat ze single is? Kom je met je rozen binnenvallen en stelt ze haar nieuwe vriend voor...

Werk en privé gescheiden houden. Bloemetje voor de zaak en tel nr bij afscheid voor betreffende dame.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding