Op school doet een leraar erg gemeen tegen me, wat te doen?

Het gaat om een vrouw van de mediatheek. Ze heeft echt iets tegen me, terwijl ik niks fout doe. Voorbeelden:

Vanmiddag hadden een paar mensen kleurpotloden nodig en iemand zei dat ik die had ( niet waar ), ik zei nee, zegt ze : Lotte wil blijkbaar niet delen, de aso.

Vanmiddag moesten we twee opdrachten doen, waarvan een blijkbaar niet samenwerken was, wat wel zo leek omdat iedereen het samen deed. En dan moet ik nablijven omdat ik nog even de andere opdracht afwerkte.

En een paar weken geleden moesten we jongen~meisje zitten, er gaat een meisje naast me zitten, en ze trekt me zo weg bij de tafel en zegt wegwezen!

En ze luistert ook nergens naar. Als ik iets wil vragen kijkt ze even om en negeert me. Help?

Toegevoegd na 7 minuten:
En ja, ik ben al naar een andere leraar geweest, maar daar luistert ze niet naar.

Toegevoegd na 5 uur:
Ze haalt me echt helemaal naar beneden, ik zie gewoon op tegen elke les en huil soms ook over wat ze zegt. En nee, ik stel me niet aan.

Toegevoegd na 14 uur:
En nu durf ik niet naar school :'(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vaak zijn het moeders die vrijwillig meehelpen in de mediatheek. Als jouw gedrag correct is hoef je dit niet te pikken. Mail je bericht van hier door naar je mentor en vraag of die jou wil helpen. Goed dat je voor jezelf opkomt. Toegevoegd na 57 seconden: O. 't is nog een leraar ok. Toch gewoon melden. Die heeft zich ook normaal te gedragen! Toegevoegd na 14 uur: Na je toevoeging: Moet je eens kijken hoeveel stress dit voor je is en hoe dit je schoolgaan belemmert!!! Ga VANDAAG contact opnemen met je mentor. En dan een gesprek met jullie drietjes. Dit kan zo niet langer.

Je kan het tegen de directeur zeggen, dat is geen klikken, maar zelfbescherming :P

Wat vervelend! Ik zou met haar praten, dan kom je er achter wáarom ze zo doet. En anders moet je haar proberen te ontwijken zo veel als je kan.