Weet iemand nog hetzelfde soort merk schoenen als vans en keeps?

Ik wil graag nieuwe schoenen, sneakers. Vans had ik al maar doordat ze tegenwoordig zoveel worden gedragen vind ik dat wat minder worden. Keeps vind ik ook heel vet maar een goede vriendin van mij heeft die al gekocht. Weet een van jullie misschien een soort merk schoenen die lijken op vans of keeps?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Etnies heeft een aantal "soort gelijke" modellen als Vans. Maar ook veel toffe andere modellen.

Converse, maar die worden ook veel gedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loop eens een skatestore binnen, genoeg te kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DC lijkt er ook wel op :)