Heeft er iemand ervaring met het stilleggen van de zenuw n.a.v. een zenuwknoop?

Ik heb een zenuwknoop in mijn been en deze geeft erg veel pijn. Vorig jaar is deze al eens operatief verwijderd maar nu weer aangegroeid. Nu wil de arts deze met een chemisch goedje stilleggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ervaring heb ik er zelf niet mee, een vriendin van mij heeft het wel gehad, een Zenuwknoop, alleen hebben ze bij haar hem niet stil gelegd. Maar bij haar hebben ze een kammetje onder de zenuw gezet.
Maar het gaat hier wel om de plexus dus ik denk dat het hier niet mogelijk is. Ik heb nog wel even goede site voor u gevonden, waar het 1 en ander wel heel erg duidelijk wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de link, ik mag helaas nog geen duimpje geven

Andere antwoorden (1)

geen ervaring, zoek op internet of vraag je eigen arts voor de evt gevolgen, ik neem niet aan dat hij dit aanraad zonder je medische dossier te kennen.