Krullend haar stijl hebben zonder stijltang?

Ik zag op Twitter een jongen die zei dat hij krullend haar heeft terwijl hij in het dagelijks leven gewoon 'stijl' haar heeft? Hij beweert ook geen stijltang of iets anders te hebben. ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit persoon heeft geen lang haar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
amigo
13 jaar geleden
een half uur hiervoor is bijna hetzelfde gevraagd, lees die antwoorden anders ook eens door

Het beste antwoord

Hoe moet je stijl haar krijgen zonder een stijltang.

Wil jij ook graag dat stijle sexy haar krijgen zonder je haar te beschadigen met een stijltang?

1.Was je haar in de namiddag, nooit 's avonds. Borstel je haar goed voor het wassen.
2.Breng shampoo aan op de wortels en spoel het af naar beneden.
3.Gebruik conditioner.
4.Borstel je haar met een goede plastic borstel onder de douche.
5.Spoel de conditioner uit met koud water.
6.Leg een handdoek op je schouders en laat je haar los naar beneden hangen.
7.Föhn je haar. Begin bovenaan en werk langzaam naar beneden. Sla de puntjes over. Door het gewicht van het water zal hierdoor je haar steiler worden.
8.Doe je haar in een staart en laat het ongeveer 10 tot 15 minuten zitten.
9.Laat je haar los hangen en geniet er van!

Tips
•Borstel je haar regelmatig, maar niet te vaak. Hier kan je gespleten haarpunten of vet haar van krijgen.
•Omdat je geen steiltang gebruikt zal je haar gezonder zijn!
•Koop een shampoo en conditioner speciaal voor steil haar.
•Vergeet niet dat steil haar niet alles is. Laat ook eens je krullen of slag zitten!
•Gebruik de Herbal essenses Dangeriously Straight Pin Straight Collection.
•Koop een warmte beschermende mouse, waardoor je haar minder snel verbrandt als je het aan het fohnen bent!

Waarschuwingen
•Gebruik geen olies of lotions om je haar steil te maken. Hierdoor wordt het alleen steil omdat het zo vet is.
•Droog je haar nooit teveel! Dit maakt het pluizig.
•Laat je haar niet te lang in een staart zitten, anders krijg je een slag in je haar!
•blijf de fohn bewegen! houdt het NOOIT op dezelfde plek, anders verbrandt je je haar... En daar wordt het alleen maar dof van!

Benodigdheden

•Haardroger
•Shampoo
•Plastic borstel
•Conditioner
•Handdoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De strijkijzer erop.. Permanent stijlen kan geloof ik ook. Als er nog een andere manier is hoor ik die ook graag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen als je lang haar had, maar met korter haar betwijfel ik dat je hoofd niet verbrand?
Als je lang stijl haar heb kun je het in een een staartje doen (als het nat is) en dan in tweeen splitsen en dan draaien en dan rond je staartje draaien dan weer vast maken en dan heel de nacht laten zitten en dan heb je de volgende dag krullen maar hoe dingen jongen dat doet... en pruik misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is spul voor . Ik weet niet hoe het heet , maar meisjes met kroeshaar gebruiken het veel in Afrika en Zuid Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt niet aangeraden zijn omdat te gebruiken?
Hier is een tutorial op youtube, misschien dat je daar iets aan hebt?