Hoe krijg ik gewoon een stijve?

Hoe komt het dat wanneer ik met een meisje naar bed ga en alleen maar gepijpt word enz dat ik dan gewoon een stijve hebt,maar wanneer het op echte werk aankomt,dat die dan slap word en moeilijk weer stijf te krijgen is en als die dan stijf is is die dat voor herl even..wat kan ik hier tegen doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13K

Antwoorden (6)

Dat kan zowel een lichamelijk probleem of een psychologisch probleem zijn, het is dus lastig te zeggen wat je er het beste aan kan doen...

Heb je dat tot nu toe bij elk meisje dan "duik" je wellicht te snel het bed in en heb je geen gevoelens waardoor je het dus eigenlijk niet echt wil ofwel psychologische oorzaak... Zo zijn er uiteraard nog andere psychologische oorzaken mogeiljk.

Of je hebt een lichamelijk probleem, dan kan de huisarts je helpen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is fisiek dus niks mis want je krijgt wel een erectie wanneer je gepijpt wordt. Waarschijnlijk zit het dan tussen de oren.
Misschien zegt het wel iets dat je het werk noemt? Je moet blijkbaar iets presteren. Dat is anders met pijpen, dan kan je gewoon zelf genieten en verwacht het meisje niets van je voor haarzelf. Ik heb de indruk dat, als je vrijt, je het heel goed wil doen, je stelt hoge eisen aan jezelf. Terwijl vrijen eigenlijk iets is om van te genieten, maar dan met z'n tweetjes. Lekker ontspannen en niet persé klaar moeten komen van jezelf én ook nog het meisje te móeten bevredigen. Dan wordt het klussen. Neem jezelf voor dat je niets hoeft, knuffel lekker, geniet en kijk maar wat er van komt. Voel je weer die prestatiedrang opkomen, maak je je weer zorgen of je het wel goed doet, dan ga je gewoon juist niet tot actie over maar knuffel lekker verder, net zolang tot je ontspannen bent.
Een ander aspect is, is dat pijpen natuurlijk heel makkelijk gaat ook al vind je een meisje misschien alleen maar sexy en verder niks. Het kan zijn dat jij het type mens bent dat, als je echt wilt vrijen, je ook liefde of in ieder geval verliefdheid wil voelen voor het meisje. Als je vrijvriendinnetje alleen sexy is en ze betekent verder niet veel voor je kan het zijn dat dat gewoon niet jouw manier is. Dat je liever wacht op een meisje waar je gek op bent en zij op jou.
Voel goed bij jezelf hoe het zit. Want anders ga je je gefrustreerd voelen, denk je dat je het niet kan en dan wordt het alleen maar erger. Dus:
Ben je meer een romantisch mens? Wacht dan met vrijen tot jullie heerlijk verliefd zijn op elkaar.
Ben je meer een prestatie gericht mens? Leer je dan om je te ontspannen en gebruik daar een lang voorspel voor, voor je vriendinnetje ook heel fijn.
Dat laatste is ook aan te raden als je verliefd bent trouwens...
Je mankeert in ieder geval niks anders krijg je helemaal geen erectie.
Leer jezelf kennen, dan kom je er wel ;-)
13 jaar geleden
Dat is al op te maken uit hoe je er over praat:

"het echte werk".

Tja, als het werken is, dan wordt het een stuk minder leuk en dat vind jouw wicked willy ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wicked willy....:p
Vaak zit zoiets tussen je oren... geniet eens gewoon wat meer van de sex op zich en geef je eraan over. Doordat je teveel met presteren bezig bent en misschien tijdens het pijpen al ligt te denken dat ie straks stijf MOET zijn, lukt het natuurlijk helemaal niet meer... Klaarkomen en presteren is geen verplichting tijdens de sex. Geniet van elkaar en leer dat eerst eens. Misschien een poosje een dildo bij haar gebruiken, zodat je even die verplichting "in" haar te MOETEN niet voelt.
Geniet gewoon van elkaar dan komt dat vanzelf wel.
laat die prestatiedrang los. das jouw grote probleem volgens mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, doe je het allebei achter elkaar? Want als je eerst gepijpt wordt en dan ook klaarkomt kan je even geen erectie meer krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de krant stond dat mannen die teveel porno kijken ook moeite kunnen krijgen met een erectie. Zij wennen teveel aan speciale, extremere dingen en worden dan ongevoeliger voor 1 on 1 sex. Misschien is pijpen joue fetisj achtig iets en werkt het wel, maar is 'gewoon' sex te gewoon voor he. Misschien wat meer variatie?